2012. április 30., hétfő

Újabb minta!

Új hímzésekkel bővült a kínálat! :)


Itt az első új minta:

May Sheung munkái ihlette a következő bonyolultabb yubinuki hímzést.

A mintaleírásoknál említettem, hogy a Pepita minta kialakítása érdekében "kis csalás" szükséges. Ez azt jelenti, hogy nem csupán le és fel öltünk, hanem előtte átfűzzük némelyik már előzőleg leöltött fonal alatt, azt a szálat amelyikkel dolgozunk.


Az eredeti May Sheung munka, aki nagyon szép selymes szállal dolgozik, feltehetőleg Japánban: Itt látható.

Íme az én munkám:




Elsőként lerajzoltam a mintát a szokásos nyolcas egységben amit használni szoktam.

A rajzot a négyszín hímzés technikájával lehetett elkészíteni, amikor lentről fel két egységet lépünk!
Azért, mert az első két egység szálainak színei különbözik a második két egység szálainak színeivel.


Gondolkodtam, hogyan is lehet a legegyszerűbben elkészíteni. Leírtam a füzetbe, amely leolvasható a fényképről. 

Itt felvarrtam a feketéket és a fehéreket, valamint az első piros csoportot. Behelyeztem a zöld szálat a helyére. Amint látható a piros fonalat is következő piros csoport kezdő helyére fűztem be.



 
Itt a 8., lépésnél tartok, amikor a második csoport pirossal fogok hímezni.









Már majdnem kész. Az utolsó zöld csoport hímzése van csupán hátra. 

Nem nehéz, csak figyelni kell az aláfűzéseknél. 

Eszter ajánlásával elneveztük Kelta mintának. :)


Elkészült a következő minta is, a Cakkos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése