2012. május 8., kedd

Piramis minta

A következő mintát May Sheung munkájából merítettem. Megtekinthető: Itt.

Az én munkám:





A második leírás szerint készült, a piros és sötétzöld színekkel jelölt. Aláfűzés nincs a munkában.
A szálat felül a második nyolcad végére öltjük, mint a négyszín hímzésnél.

A felső leírás egy hasonló Piramis mintához tartozik és a tervrajzot, a Csillagos mintánál mutattam meg.
Az első kilenc szál öltésének sorrendjén azért változtattam, hogy azok keresztezzék egymást, ám olyan aprón látszanak a rombuszokban, hogy végül teljesen mindegy, hogy milyen sorrendben készítjük el az első kilenc szálat.

Ilyen szép minta lett, annyi a különbség, hogy a rombuszok körül még egy keret van és így nagyobb a lett a piramis, keskenyebb a cakkos szalag:



A színeken is változtattam a világoskék és a lila a bejelölés szerint helyes, ám lilát használtam még a sárgák helyett.
A  22, 23, 24, 25-ös szál és a zöld jelölések helyén sötétkék szálat használtam.




Egyébként ez a Piramis minta, hasonló, az egyszerűbb Ametisztes mintához, amelyben nem 32, hanem csak 16 szál ismétlődik, a felső öltések pedig az első nyolcad végére kerülnek. Így hegyesebb háromszögek alakulnak ki.

Nézzük a következő mintát: Tulipán minta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése