2012. május 8., kedd

Tulipán minta

Íme May Sheung yubinuki mintája, amely az ötletadó: Itt látható.

Nem egészen ugyanaz, hasonló amelyet én készítettem:

A leírása:

Egy újabb trükk van benne. A végén a 27 és a 28-as szállal van aláfűzés, de csupán amikor lentről felfelé öltünk. A piros szálak alatt kell átfűzni, de az 1. és a 7. szálat kihagyjuk az aláfűzésből, azok felett vezetjük a fehér fonalat.
Szintén négyszín hímzés technikával készül.

Megfigyeltem May Sheung tulipános hímzését és elkészítettem annak megfelelően is:

 Annyi volt a különbség, hogy a fel-le öltések közt nagyon nagy távolságot kellett tartani. Forgattam sokat az alapot. Tulajdonképpen a kezdő lenti öltés után csupán egy felső öltés következett, majd vissza is érkeztem a kezdő öltéshez. Tehát a nyolc egységre osztott körben az első öltés helyétől a negyedik egység végére került a következő felső öltés. Így hát az öltések leírását mind a 64 öltésről kellett elkészítenem. Íme:



A következő szép minta elkészítése nagyon egyszerű: Pepita Rombusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése